Friday 1 November 2013

Popular Book Store Sale @ Paradigm Mall


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Asslamaualaikum peeps!

Alhamdulillah. Safely arrived at Terengganu Bumi Bertuah. Bahagia sungguh rasanya. Home sweet home gitu. Bak kata omputih, home is where the heart is home is where the free wifi is. Haaaa. So, boleh lah menghapdate blog sesuka hati. Erkss. Paling penting makan dan tidur sesuka hati. Jyeahhhhh!

Anyway, just nak sharing pasal Sale Popular Bookstore dekat Paradigm Mall. Almaklumlah, hostel sebelah Paradigm. Maka, cari ubat ketiak pon pergi Paradigm. Curlassss gittew. Dipendekkan cerita, aku adalah pencinta novel English. Malangnya mereka agak mahal untuk diriku yang serba kekurangan dan cheapskate ini. Bila dah ada sale ni haruslah kita cepat cepat melangkah ke sana. Dan ini adalah hasilnya.

 Semnjak suka baking ni, haruslah terliur tengok set buku dan alatan ini dalam kotak cute. So, moh ler beli. Harga asal RM 49.00. Harga sale RM 9.00. XD


 Buku yang sudah berusia. Tapi masih berbaloi bagi aku. So, dari kiri RM 5.00 daripada RM 60.00. Yang Tengah RM 12.00 daripada RM 106.00. Yang paling kanan potongan 70% daripada RM 35.90. 


  Dari sisi tepi puloksss.

Kalau ikut hati, adalah sangat berkeinginan bagi aku untuk beli beberapa biji yang lain. Namun, budget untuk bulan ini tidak mengizinkan. Hanya mampu melambai buku buku lain dari jauh. Sobs sobs. Anyway, nak jemput anda anda semua like links INI. Yaaaa. Boleh jemput jemput tengok barangan yang dijual ye. Ihikksss.

Tuje nak membebel kali ni. 

End. May ALLAH bless.




No comments: