Thursday 24 October 2013

Celebrating Dolores Gregory Birthday!


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ


Assalamualaikum peeps,

Lama nyaaa tak update blog. Busy sungguh lately ni. Eventually we've got to settle down. Dari Sun Inn Hotel ke SOHO PJ5 ke Parklane akhirnya. Alhamdulillah. Ponat den mengangkut barang sensorang. Dekat Sun Inn Hotel bukan main bahagia sebab ada WiFi. Sampai SOHO dengan Parklane..... Hancur luluh hatiku. Y_Y

Enough for my suffering story, kita ke cerita sepatutnya. So, tanggal 20 Oktober 2013, kawan aku sambutlah birthdaynya. Gadis Bidayuh dari Sarawak, Dolores namanya. Sedih betul dia sebab pertama kali sambut birthday tidak bersama keluarga. Maka, kami buatlah sedikit surprise. Kebetulan betul depan hostel ada bakery. Malam tu pulak around pukul 9 si Lores ni kena pergi perjumpaan AJK hostel. Jadinya, cun cun je kami pergi beli kek sorok dalam storage box. XD

Masuk je 12 tengah malam, aku berlakon cari barang dalam storage box. Si Lores tu duduk buat kerja dekat meja jepun. Pakai headphone besar gedabak. Member lagi tiga orang get ready dekat luar bilik. Nak tutup lampu kononnya. Aku ni dah panas hati masa tu. Semangat aku hidupkan lighter, tapi tak hidup jugak. Kata kawan aku si Bibi tu, bunyi sampai ke luar. Nasib baik Lores pekak. ihih. Cerita pendek, tutup lampu tiba tiba. Aku pusing berdepan dengan Lores nyanyi lagu birthday. hihi. Kata Lores lepas perty tu, dia nak marah. Tak nampak ke dia buat kerja? Apahal tutup lampu? Bhahaha.

Penat menaip. Sila layan gambarnya.


 Muka terkejut campur terharu! XD










 Cake buat Dolores yang anti chocolate.



Esoknya Dolores belanja kami makan di Chicken Rice Shop. buihihi. Birthday girl yang baik hati. XD





















Ahha! Lapar balik tengok makanan. That' all for this entry! 

END. May Allah bless.






No comments: