bazilah abu hassan: header baru

Thursday, 22 December 2011

header baru

As salam.

heee~~ nampak tak kat atas tu?? yeah!! hader yang baru.. semalam duk gogek godek youtube, terjumpa la video ringkas ajar buat header gune photoscape. sesuai la kan dengan aku yang baru menerjunkan diri ke dalam bidang pembelogan ini. :)). lepas dah tengok instruction tu,, try le buat. dan hasilnya~~ *drum roll sound*
 tadaa~~

simple je kan?? okey fine,, tak lawa pon. tapi cukup la untuk belog aku yang daif ni. lain la kalau belog belog yang best macam eskrem tutti frutti tu kan. tapi puas hati la jugak sebab dapat buat makhluk header ni sendiri. walaupun tak lawa. ye, saye sedar header tak lawa, tapi takpe. saye tak kisah sebab saye lawa. 

okey, entah ape ape.kejap aku, kejap saye. *mata ke atas tangan ke dada* sebelum karutan aku bertambah lebih panjang seperti pembaris panjang (panjang ke?), baik aku mereverse kan diri. undur la maksudnye~

may you be blessed. smile always.

0 kelip kelip:

 
Copyright © . Basic Template by Lyssa Faizureen