Saturday 31 December 2011

selamat tinggal sayang~

                                                                    INI ADALAH ENTRI JIWANG!
Sayang,,
awak datang sekejap je dalam hidup 16 tahun saya ni. Awal awal kedatangan awak,, saya sibuk dengan kem. Dah berapa hari kita rugi. Tapi awak tetap setia tunggu saya. Awak cakap, setahun jarang sekali nak jumpa, jadi awak sanggup tunggu saya habiskan kem yang tak best tu untuk kita bersama sama.


Awak, saya terkejut sangat bila kawan saya post kat wall pesbuk saya pasal awak. Rupa-rupanya awak datang berteman. Saya ingat awak sorang. Tapi kita enjoy je. Teman awak tu kita buat derk je. Sebelah mata pun kita tak pandang sebab kita asyik bersama. Walaupun teman awak membebankan, saya memang tak ambil port langsung sampailah awak dah hampir pergi. Baru kita layan teman awak. Tu pon sebab paksaan parents kita tau.



Awak, tahun depan kita jumpa lewat sikit. Tapi panjang durasinya. Lebih panjang daripada sebelum sebelum ni. Saya dah plan kan macam macam. Saya nak enjoy habis. Awak jangan lupa ya. Saya tetap sayang awak. Hanya awak di hati saya. Walaupun setiap kali berjumpa, awak bawak teman, saya tak kisah. Saya sayang awak,, CUTI SEKOLAH!!! dan awak, pesan dekat teman awak, KERJA SEKOLAH tu.. tahun depan saya dah tak jumpa dia. Sebab saya dah habis sekolah. So, kita boleh memadu asmara bersama sama.


Kbai.



p/s : entri entah apa apa. tapi aku memang sayang gila dengan cuti sekolah. 



1 comment:

.........cP~ said...

Budak sekolah, memang itulah cinta hati... hahah