Sunday 18 December 2011

medical students have no life??

tajuk post bukan maen lagi!dik,,kau baru nak masuk 17 ye.kfine!hmmmph  -_-''
hari tu ade la sembang sembang dengan member member kan,,dah nak masuk 17 kan,, topik tu lebih serius dan SKEMA,,dang! tapi aku suka!! topik KAHWIN saje. ok,,angin gatal aku dah datang..syuh.syuh.syuh.ok,,dia dah blah..nanti malam datang balik kot.kot ok?

then,,borak borak borak termasuk la pasal nak amik course apa nanti besar kan~~so,,lepas pikir punye pikir cakap la nak buat medic ah. then,,ada la member yang cakap
"kau nak amik medic?x de life la"
kfine. kau dah pernah amik medic ke?? the thing called life is different to different people.

hariz : life is living in wealth and has a lot of money to be spend around.
izzah : life is to seek for the happiness and peace.
sufiah : life is to live the best way you think.

see??different right?so kalau life pada aku is to achieve what i have aiming for and be happy in everything you did,,opkos la bila aku dapat buat course medic aku akan rasa
 "o ALLAH,,this is so right. this is life!"

kan?kan?kan?ke salah??its okay,,diffferent people generate different ideas.



p/s:hariz,izzah ngan sufiah kat atas tu bukan dalam ombak rindu ye,,tu anak kerbau apak aku~

No comments: