Saturday 22 December 2012

UPDATED : 100% Original Rejected Perfume

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Assalamualaikum peeps,

Haaa. See the title above? So basically, aku just nak promote para perfume ni. Apa yang dimaksudkan dengan REJECTED PERFUME? Oke. Mereka yang bernama rejected perfume ni adalah mereka yang branded. But then, dekat botol tu maybe ada calar, logo tak clear, ada kemek kemek * orang Terengganu panggil kepek*, dan beberapa kerosakan yang mampu mencemarkan nama baik brand tertentu sekiranya dijual. Tapi dun worry, depa depa ni masih berbau macam mana perfume yang tidak direject tu. Tak adanya yang bau macam minyak attar. Unless, memang perfume itu di create untuk menjadi minyak attar berjenama.


Jadi, harga mereka adalah LEBIH MURAH dan 100% ORIGINAL. Aku boleh jamin tentang quality mereka okeyy. Hehehe. Aku promote ni sebab aku rasa ramai je yang macam aku. Teringin nak pakai perfume branded+wangi, tapi poket tak berapa nak tebal. ngehngehngeh. So, sesuai la kalau nak beli makhluk alah yang aku duk promote ni. Aku nak remind awal awal ni, perfume ni dijual dalam pouch, bukan kotak. Pouch? Yes. Yang macam kain tu. Kalau kangaroo, tempat yang dia sorok anak dia tu. Tapi don't worry. Masih original ye. Asli. Tulen. Bukan ciplak. Kualiti terjamin. Alah, korang nak buat apa kotak? Nak buat modal riak eh? Tak payah. Buat dosa je. Hihihi. Oh, nak buat koleksi eh? Simpan je botol tu. Kotak tu, mane mane pon boleh dapat.*ye ke?* *kasi penampar sebijik*

Haaa. Contoh-contoh perfume tu ye~

DKNY. Be Delicious  (for her)
50 ml - RM 155
100 ml - RM 175



MONT BLANC (starwalker)
75 ml - RM 160



FERAGAMO SUBTIL
100 ml - RM 160


VERSACE (Bright Crystal)
50 ml - RM 150
90 ml - RM 150


JLO (Live)
100 ml - RM 160


Apa apa pon, kalau nak tengok lebih banyak pilihan perfume, klik PERFUME. Link yang aku bagi tu page untuk makhluk bau wangi ni. Boleh laa nak like pon~ *wink*

END. May ALLAH bless.


2 comments:

Nadia Johari said...

rejected tp leh gune..ce bg tgk gmbr..hehe

bazilah abu hassan said...

hee. jap. x igt nk ltak gmbar. ada ada. jap eh.