Monday 31 December 2012

HERE COMES ANOTHER YEAR!

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Assalamualaikum peeps,
Setahun lagi bertambah usia. Alhamdulillah. Ada lagi peluang merasa setahun bertambah. Hesh, zaman dedulu anak dara umur 18 dah tak dara jadi mak dara. Maksud aku, dah beranak. Aku? Haih. Bukan setakat balak, ranting kering pon takde. Kalau Puan Emak tahu statement aku yang menjurus kepada kegatalan ini, sudah tentu aku diganyang beliau. Maka dengan itu, adalah lebih baik aku menjurus kepada niat asal aku menghapdate belog ini.

TADAA~





So,, whats your new azam??

Konon ah. Tiap tiap tahun buat azam. Tiap tiap tahun tu jugak tak tunaikan azam. Contoh spesimen makhluk camtu,, aku lah. AKU LAH PEMASANG AZAM PALING RAJIN ABAD INI! hahaha. Dan.... AKU LAH PENTUNAI AZAM PALING LIAT! Apa apa pon, moga tahun 2013 ini dirahmati dan diredhai ALLAH SWT. Amin.

END. May ALLAH bless.

p/s : 2013, result SPM keluar. 2013, aku dah 18. Dah boleh tengok movie 18sx. Okeyy, sebelum ni pon dah tengok!

No comments: