Thursday 24 January 2013

Kome Nak Tak ?!! My 2013 # 1 Give Away...



بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Assalamualaikum peeps.

Tadi blogwalking. Dah lama follow blog akak ni. Tengok tengok dia ada buat Giveaway. Nak tahu tak hadiah dia? Tadaaa! *buat bunyi drumroll sendiri*

                                       

Comell giloss uolls. Aku nakkk makhluk makhluk ni. Aku nak owl tuh. Yeah. Makhluk yang paling comel bagi aku ialah aku owl! Akak ni jahit sendiri rasanya. Akak, tolong lah bagi saya menang. hikhikhik. Tolong lah. Pelissss.

By the way, kalau nak join jugak boleh la kelik SINI. Meh la join ramai ramai. Kalau tak nak join takpe, doakan aku bertuah. Nanti kalau aku dapat hadiah tu, aku snap gambar dan post kat sini. Share la konon nya. muehehehe. Doakan aku!

END. May ALLAH bless.

p/s : owl. owl. owl. owl.

3 comments:

Athikah said...

Semoga menang. Kenapa awak suka owl nampak macam garang je...

bazilah abu hassan said...

Sebab tak ramai suka owl. Jadi kena suka dia. hahaha :D

Kuazue Mohamad said...

as salam..

tq sudi memeriahkan suasana.. cik azue polow awak juger.. Good Luck