"Simple Giveaway by FD"

by - 1:43:00 am

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ


Assalamualaikum peeps.

                  

Kan aku dah cakap. Hahahaha. Aku kan bangsa tamak. So, aku join lagi giveaway lain. Yangni lagi simple syaratnya. Tapi yang ni memang niat aku saja nak tambah pengalaman. Sumpah aku tipu. Hahaha. Aku saja la nak try nasib. Mana tahu aku ni bernasib baik. Dapat la merasa dinobatkan sebagai pemenang. Kalu korang nak join, macam biasa la. Klik laju laju dekat banner kat atas tu. Lagi bagus masa korang klik tu, korang doakan kejayaan aku. ngehngehngeh. Ye la.Doakan kejayaan korang sekali la.Kita kan saudara seIslam, se giveaway. :D

Aku nak tag Piqah sebab dia suka rantai rantai ni. Lagi besar rantai tu, lagi dia suka. Rantai favourite dia, rantai motor. Sorang lagi, kak Didiey. Okeh, done!

END. May ALLAH bless.

You May Also Like

3 kelip kelip