Saturday 5 January 2013

Segmen Up Followers 2013 by Hotmasakini

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Assalamualaikum peeps,


Nampak tak? Hahaha. Yeaaahh. Join segmen lagi. Dulu bukan main, masa join segmen Cik Mimey tu, first time la konon. Dan dan dalam masa tak sampai sebulan, dah tiga segmen aku join. Gila tamak. Hah! Apa aku pedulik. Tamak segmen ke, tanak nasi ke, Tomok penyanyi ke. Aku tetap nak join. Apa yang seronok join segmen ni? Well, first sebab syarat join segmen ni simple nak mati. Simple macam mana tuh? Haaaa. Korang cuma perlu follow blog Hotmasakini. Lepas tuh, buat entri mcam aku buat ni. Tepek la gambar badut asap tuh. Then, kau buat buat tak malu pergi komen dekat entri penganjur. Cakap kau join. Bagi sekali link entri kau. Selesai kerja. Simple kan?

Seghonok jugak join segmen sebenarnya. Aku suka part kita jalan jalan pergi belog orang lain. Macam macam spesies belog kau boleh jumpa. Lepas tu, boleh tahu banyak benda. Hahaha. Promosi segmen tak berbayar. Tapi, seriously, aku enjoy laa join segmen-segmen bagai. Sebab utama, aku tak tahu nak cari macam mana belog orang lain. So, ni salah satu caranya la. Kan? Kan? Sebab dah tak ada benda aku nak mengarut, aku mintak diri dulu. hewhewhew.

END. May ALLAH bless.

p/s : jom la join ramai ramai.



1 comment:

Unknown said...

Assalamualaikum.. dari segmen yang same.. singgah sini n follow sini..

Jemput ke blog sy
http://superdreamland.blogspot.com/2013/01/segmen-up-followers-by-hotmasakini.html

Jemput join 1st GA sy juga
http://superdreamland.blogspot.com/2013/01/1st-new-year-give-away-by-sd.html